161-21-2-DSC_1128_DxO

Únor, 4, 2017 / 0 comments

161/365 - Když už jsem v tom vzpomínání na střední a na elektro, dal jsem ještě šanci taky autu a proměřil, rozebral a vyčistil vše co se dalo. Jen výsledek byl bohužel podobný jako s počítačem - problém je podle všeho skutečně uvnitř motoru - nejspíš rozvodové řemeny - což je u Forda sranda za 2000 dolarů (oprava). Ale chtěl bych se ještě pověnovat tý modrý krabičce, "píchne" se do konektoru, který má každé auto vyrobené po roce 1996 a vypíše to všechny chybové kódy - když je něco špatně. Jasný, píchlou pneumatiku ani děravý výfuk to nepozná, ale vše co hlídá řídící jednotka a co je prolezlé elektronikou, to to přečte. Super věc! I když ve výsledku nepomohla, rozhodně se hodí (a tahle základní nestojí zas tak moc - vlastně míň než kdyby někdo v servisu kvůli nám vstal ze židle, natož použil nějakou podobnou diagnostickou krabičku).

161/365 – Když už jsem v tom vzpomínání na střední a na elektro, dal jsem ještě šanci taky autu a proměřil, rozebral a vyčistil vše co se dalo. Jen výsledek byl bohužel podobný jako s počítačem – problém je podle všeho skutečně uvnitř motoru – nejspíš rozvodové řemeny – což je u Forda sranda za 2000 dolarů (oprava).

Ale chtěl bych se ještě pověnovat tý modrý krabičce, „píchne“ se do konektoru, který má každé auto vyrobené po roce 1996 a vypíše to všechny chybové kódy – když je něco špatně. Jasný, píchlou pneumatiku ani děravý výfuk to nepozná, ale vše co hlídá řídící jednotka a co je prolezlé elektronikou, to to přečte. Super věc! I když ve výsledku nepomohla, rozhodně se hodí (a tahle základní nestojí zas tak moc – vlastně míň než kdyby někdo v servisu kvůli nám vstal ze židle, natož použil nějakou podobnou diagnostickou krabičku).

Pokud se Vám mé fotky líbí, budu moc vděčný za sdílení pomocí tlačítek níže :o)

Leave a Reply

Post Comment

close
Facebook IconTwitter IconGoogle+ profilGoogle+ profilGoogle+ profil